bufon bufon
204
BLOG

500+

bufon bufon 800 plus Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

To było prawie rok temu. Małe miasteczko na południu Polski, koniec sierpnia albo początek września. Wracałem na stancję zmęczony po całym dniu, po drodze zachodząc do małego prywatnego sklepiku i stając w małej kolejce. Przy ladzie stała młoda Cyganka w zaawansowanej ciąży, z jednym malcem na ręku i drugim uczepionym spódnicy. Za nią stała kobieta wieku nieokreślonego, raczej koło 60-tki, w widoczny sposób sterana przez życie. No i za nimi ja, styrany przez cały dzień.

Młoda Cyganka prosi o ser, i jajka, i mielonkę, i czekoladę, i dżem, i papierosy, i bułki, i jeszcze parę innych rzeczy. Płaci, odchodzi, sklepowa zwraca się do starszej pani za nią.

- Pół chleba

Sklepowa podaje chleb i pyta – Coś jeszcze ?

- Nie ! – wybucha klientka – Ja 500 plus nie mam ! 

bufon
O mnie bufon

kontestator bolszewizmu, wróg nazizmu, antagonista faszyzmu, tępiciel hipokryzji, nieprzyjaciel pisizmu, krytyk klerykalizmu, sympatyk rozsądku, powściągliwości, zrównoważenia, trzeźwości, racjonalizmu, humanizmu, panenteista, Namolna bolszewia będzie banowana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo