bufon bufon
231
BLOG

Stan Wojenny, Jaruzelski, Piotrowicz i Konstytucja

bufon bufon PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Stanisław Piotrowicz do Adama Ruchlewicza w 1984 r.: „Konstytucja, jest konstytucją, a prawo, jest prawem

Stanisław Piotrowicz 12.12.2016 r.: „Jestem twarzą w walce o wprowadzenie ładu konstytucyjnego w Trybunale Konstytucyjnym”.

 

Stanisław Piotrowicz 12.12.2016 r. na konferencji prasowej o oskarżeniu Antoniego Pikula w 1982 r.: „24 września przywieziono mi gotowy akt oskarżenia z poleceniem, abym go podpisał. Ten akt oskarżenia parafowałem. Parafowałem, ale miałem doskonałą świadomość tego, że on jest nieskuteczny. Bo nie mógł być skuteczny. Tak się też stało. Bo pięć dni później Sąd Wojewódzki zwrócił sprawę.”

Stan wojenny – stan nadzwyczajny wprowadzony 13 grudnia 1981 r. na terenie całej Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej, niezgodnie z Konstytucją. 

Wojciech Jaruzelski 12.12.2016 r. zza grobu o 13.12.1981 r.: „13 grudnia przywieziono nam gotową uchwałę o wprowadzeniu Stanu Wojennego z poleceniem, abyśmy go podpisali. Tę uchwałę parafowaliśmy. Parafowaliśmy, ale mieliśmy doskonałą świadomość tego, że ona jest nieskuteczna. Bo nie mogła być skuteczna. Tak się też stało. Bo osiem lat później Okrągły Stół zwrócił wolność.

bufon
O mnie bufon

kontestator bolszewizmu, wróg nazizmu, antagonista faszyzmu, tępiciel hipokryzji, nieprzyjaciel pisizmu, krytyk klerykalizmu, sympatyk rozsądku, powściągliwości, zrównoważenia, trzeźwości, racjonalizmu, humanizmu, panenteista, Namolna bolszewia będzie banowana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka