bufon bufon
295
BLOG

Hej, Pani Matko...

bufon bufon Kultura Obserwuj notkę 0

 

Hej, Pani Matko…
dziękować gorąco chciałem Ci
za me przed laty urodzenie
w pocie czoła, w bólu… z miłością...
                                             dziękuję
 
Hej, Pani Matko…
za długie przez miesięcy dziewięć
pod sercem mnie – dziecię – noszenie
z tkliwością, nadzieją, radością…
                                             dziękuję
 
Hej, Pani Matko…
to Tobie zawdzięczam – pacholę
dzieciństwo beztroskie, wesołe
przykładem, w zabawie – nauka
                                             dziękuję
 
Hej, Pani Matko…
osobowość, postawę, wolę
zawdzięczam Twej pracy z mozołem
lepiącą mnie z gliny – człowieka
                                             dziękuję
 
Hej, Pani Matko…
Tyś urodziła, wykarmiła
mnie nauczała, wychowała
czym jestem – od Ciebie najlepszem…
                                             dziękuję
 
Hej, Pani Matko…
czasu klepsydra czoło zmarszczyła
włosy szronem srebra spruszyła
kulejesz – zmęczona uśmiechem
                                             dziękuję
 
że byłaś
         że jesteś…
 
 
 
 
bufon
O mnie bufon

kontestator bolszewizmu, wróg nazizmu, antagonista faszyzmu, tępiciel hipokryzji, nieprzyjaciel pisizmu, krytyk klerykalizmu, sympatyk rozsądku, powściągliwości, zrównoważenia, trzeźwości, racjonalizmu, humanizmu, panenteista, Namolna bolszewia będzie banowana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura